Garanti Koşulları

CİHAZ GARANTİ ve SERVİS ŞARTLARI 

Tüm donanımlar, ürünlerin teknik sayfalarında belirtilen süre ile garanti kapsamındadır.

Garanti süresince üretim ve işçilik hataları nedeni ile meydana gelen arızalar Çizgi Teknoloji tarafından tamir edilir, tamiri mümkün olmayan ürünler yenisi ile değiştirilir. Bu garanti, kaza, felaket, yanlış ve kötü kullanım, ani voltaj değişiklikleri, elektrik tesisatının yetersizliği, kötü veya hatalı topraklama, yetkili olmayan üçüncü şahısların ürünlere müdahalesi gibi nedenlerle oluşabilecek hasarları ve yedek parça fiyat listesinde yıpranmaya maruz kalan veya sarf malzemesi niteliğinde bulunan parçalar ile işletim sistemi ve yazılım uygulamalarından kaynaklanan hataları kapsamamaktadır.

Videowall Sistemlerinde, arızalanan ekranların değişimi sonrası, yeni ekranın renk veya parlaklık uyumu garanti edilmez.

Garanti  dahilinde ürünlerin onarım yeri, Çizgi Teknoloji'nin Teknik Servisidir.  

Garanti süresinde onarım gören ürünlerin değiştirilen parçaların garantisi ürünün kalan garanti süresi kadardır. 

Garanti, ürün ile sınırlı olup, ürünün kullanımından kaynaklanan katma değer kaybını kapsamamaktadır. 

Donanımların, sistem işletmeye alındıktan sonra  kullanım talimatları dışında uygulamalara maruz kalmasından dolayı oluşabilecek olumsuzluklar garanti kapsamı dışındadır.

Üzerinde, ürünün Çizgi Teknoloji tarafından üretildiğini, üretim tarihini, cihazın model numarasını belirten ve seri numarasının bulunduğu kimlik plakası olmayan ve tahrip edilmiş olan ürünlere teknik servis verilmez. Ürün seri numaraları üzerinde yapılacak tahrifatların tespiti halinde garanti geçersiz olur.

Teknik servise gönderilen ve geri giden cihazların taşıma ücretleri müşteriye aittir.

Cihazların nakliyesi sadece orijinal kutusunda yapılır ve nakliye sırasında oluşabilecek hasarlardan Çizgi Teknoloji  sorumlu olmayacaktır. 

Yazılım ürünleri için bakım ve destek hizmetleri bakım anlaşması çerçevesinde verilir. 

SERVİS SÜRESİ

Servis için çağrı açılan cihazların, garanti kapsamında ya da dışında ilk müdahale ve arıza tespit süresi,  çağrının açıldığı tarihten itibaren en fazla 5 iş günü; tamir ve parça değişimi ile ilgili müşteri onayı alındıktan sonra tamir ve parça değişimi en fazla +15 iş günüdür. 
 
Servis çalışma saatleri, resmi tatil günleri hariç; Pazartesi-Cuma günleri 9.00 – 17.00 saatleri arasındadır.
Yerinde servis istenmesi durumunda, bu servisin sağlanacağı gün ve saatler resmi tatil günleri hariç; hafta içi Pazartesi-Cuma günleri 9.00 – 17.00 saatleri arasındadır.
 
Bu saatler dışında hizmet talep edilmesi durumunda özel ücretlendirme yapılacaktır.
 

YEDEK PARÇA TEMİN GARANTİSİ

Arızalanan ürünler için 5 yıl yedek parça temin garantisi, +5 yıl muadil yedek parça ile çalıştırma garantisi bulunmaktadır.
 

Bilgi ve Teknik Destek

Projelerinizde artech Ürünleri kullanarak kaliteli çözümler üretebilirsiniz. Ürünler hakkında bilgi almak ya da kullandığınız ürünler ile ilgili teknik destek almak için bizimle iletişime geçin.